Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Με έναν ταπεινό λογισμό έρχεται η Χάρις του Θεού και επανέρχεται ο νούς στον Θεό.Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου...


 

– Γέροντα, στενοχωριέμαι που φεύγει ο νούς μου την ώρα της προσευχής. – Εγώ, όταν φεύγη ο νούς μου σε διάφορα θέματα – αν και θέλω να είναι πάντοτε κοντά στον Θεό
–, λέω: «Θεέ μου, τέτοιος νούς τί δουλειά έχει κοντά Σου; Είναι αναίδεια να θέλω να βρίσκεται κοντά Σου!».
Με έναν ταπεινό λογισμό έρχεται η Χάρις του Θεού και επανέρχεται ο νούς στον Θεό. Κι εσύ να λές: «Καλά κάνεις, Θεέ μου, που δεν με βοηθάς να συγκεντρωθή ο νούς μου κοντά Σου, γιατί είμαι ελεεινή». Όταν το πιστέψης αυτό, ο Θεός θα σε βοηθήση αμέσως να συγκεντρωθής.
– Πολλές φορές, Γέροντα, όταν κάνω κομποσχοίνι, ενώ στην αρχή είμαι συγκεντρωμένη, έπειτα φεύγει ο νούς μου. Κάνω μια προσπάθεια, συγκεντρώνομαι, αλλά πάλι φεύγει.
– Σκέψου, τί κρίμα είναι να φθάνη στον θρόνο του Θεού η μισή προσευχή
ή το ένα τρίτο, και η άλλη να χάνεται στον δρόμο! Επιμονή και υπομονή χρειάζεται.
Όταν φεύγη ο νούς, να τον επαναφέρης. Πάλι έφυγε; Πάλι να τον επαναφέρης.

Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου...
 .facebook.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου