Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Ο διάλογος του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα με τον Αγιορείτη Γέροντα

Ο διάλογος του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα με τον Αγιορείτη Γέροντα
«Έναν καλύτερο κόσμο. Όταν ρώτησα τον γέροντα στο Άγιο'Ορος γιατί κάθεται 70 χρόνια και προσεύχεται για να σώσει τη «ψυχή του, μου απάντησε
 «δεν προσεύχομαι για μένα. Για σένα προσεύχομαι». Τα πράγματα μπορούν να γίνουν πιο ανθρώπινα. Δεν είναι ρομαντισμός. Ούτε προσπαθώ να κάνω το λαϊκιστή. Είναι απλά πράγματα. Ούτε εγώ περνάω καλά όταν όλοι γύρω μου περνούν άσχημα», λέει στο Εγώ ενώ αποκαλύπτει αν ποτέ στη ζωή του υπήρξαν «φύλακες – άγγελοι» στις δύσκολες στιγμές. «Ένιωσα κάποιους θανάτους δικών μου ανθρώπων οπότε δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια.. Μετά αρχίζεις και ψάχνεσαι γιο να καταλήξεις σε κάποια πράγματα, που δεν νομίζω όμως ότι πρέπει να κοινοποιούνται», καταλήγει.
ΠΗΓΗ ekklisiaonline.gr
 http://thirioenimero.blogspot.gr/2015/07/blog-post_49.html?spref=fb
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου