Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Μαρτυρία: Ζω στην Αθήνα, είμαι τζιχάντ και θα έκοβα κεφάλια!

Πλέον είναι ολοφάνερο – Ομάδα τζιχαντιστών δίνει το παρόν και στη χώρα μας
«Ναι είμαι τζιχαντιστής και θα έκοβα κεφάλια ενοχλούσαν εμένα, το σπίτι μου» δήλωσε ο νεαρός άνδρας στην κάμερα του Star. Ο νεαρός βρίσκεται στην Ελλάδαεδώ και έξι χρόνια.
Ο νεαρός μουσουλμάνος από τα λεγόμενά του φαίνεται ότι έχει μίσος για τους Αμερικάνους. Μάλιστα έφτασε στο σημείο να δικαιολογήσει τις αγριότητες των τζιχάντ που αποκεφαλίζουν δυτικούς. «Όποιος σκοτώνει τους Αμερικανούς καλά κάνει γιατί κάνουν πολύ άσχημα πράγματα σε Αφγανιστάν, Ιράκ, Συρία και Πακιστάν.»
Ο νεαρός μουσουλμάνος υποστήριξε επίσης ότι υπάρχουν και άλλοι στην χώρα μας που σκέπτονται όπως και αυτός και είναι έτοιμοι αν αισθανθούν ότι κινδυνεύουν να πάνε να πολεμήσουν. «Τζιχάντ είναι όλοι οι μουσουλμάνοι ….αν μου ζητήσουν να πάω στη χώρα μου, θα πάω να πολεμήσω» είπε.
Μάλιστα ο νεαρός μουσουλμάνος στο τέλος της συνέντευξης γύρισε το πρόσωπό του προς την κάμερα.
http://eikonografies.gr/%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B6%CF%89-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B6%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BD%CF%84-%CE%BA/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου