Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Προφυλακίστηκε ο παρανοϊκός Πακιστανός με τον μπαλτά – “Ήμουν μεθυσμένος” είπε στην απολογία του!


pakistanos-mpaltas-1

Το δρόμο για την φυλακή πήρε πριν λίγο ο 26χρονος Πακιστανός που δολοφόνησε με τον μπαλτά έναν 54χρονο ομοεθνή του, τραυμάτισε σοβαρά έναν 49χρονο Έλληνα αγρότη και επιχείρησε να βιάσει μία 40χρονη το βράδυ του Σαββάτου.
Ο 26χρονος σήμερα λίγο μετά τις 11 το πρωί πέρασε το κατώφλι του δικαστηρίου της Νεάπολης όπου και απολογήθηκε στην ανακρίτρια.

«Ήμουν μεθυσμένος, δεν ήξερα τι έκανα»
Σύμφωνα με το cretapost.gr στην μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ έριξε το… φταίξιμο ο 26χρονος Πακιστανός σύμφωνα με τα όσα είπε στην ανακρίτρια για το φονικό αμόκ που τον έπιασε το βράδυ του Σαββάτου.
«Ήμουν μεθυσμένος και δεν ήξερα τι έκανα», επεσήμανε ο 26χρονος ο οποίος παράλληλα τόνισε ότι δεν θυμάται να έκανε κάτι κακό στην 40χρονη, σύζυγο του εργοδότη του.
«Δεν θυμάμαι να έκανα κάτι κακό στην γυναίκα του αφεντικού μου. Θυμάμαι ότι πήγα να την βρω γιατί το αφεντικό μου με έχει απλήρωτο εδώ και καιρό για δουλειά που κάνω στα χωράφια του και πήγα να ρωτήσω που έχει πάει», ανέφερε στην απολογία του ο δράστης.
pakistanos-mpaltas-2
Παράλληλα ο 26χρονος μίλησε για την πορεία της φονικής βραδιάς.
«Θυμάμαι ότι πήγα στον συμπατριώτη μου γιατί είχαμε κάποιες οικονομικές διαφορές. Είχαμε μία έντονη λογομαχία, το ένα έφερε το άλλο, και σε κατάσταση αμόκ πήρα έναν μπαλτά που υπήρχε εκεί στο μαγαζί και τον χτύπησα. Όταν αντιλήφθηκα το κακό που είχα κάνει έφυγα αμέσως από το μαγαζί. Πήγα προς την παραλία και είδα εκεί τον 49χρονο. Και με εκείνον είχαμε μικρές οικονομικές διαφορές με τον 49χρονο να με κοροϊδεύει συνεχώς. Πήγα προς τα εκεί και άρχισα να τον χτυπάω», επεσήμανε ο δράστης.
Σύμφωνα πάντα με την απολογία του ο 26χρονος αντιλήφθηκε τις πράξεις του και θέλησε να πάει στο αστυνομικό τμήμα για να παραδοθεί.
«Δεν ήθελα να κάνω σε κανέναν κακό. Δεν ξέρω τι είχα πάθει. Μόλις συνειδητοποίησα τις πράξεις μου πήγα προς το αστυνομικό τμήμα με μόνο σκοπό να παραδοθώ. Στην πορεία με βλέπει ο αστυνομικός, με το μπαλτά στο χέρι και γεμάτος αίματα. Ήρθε να με αφοπλίσει. Αντιστάθηκε και χτύπησα το περιπολικό με τον μπαλτά. Δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες. Θυμάμαι μόνο ότι μου πέρασε χειροπέδες ο αστυνομικός», κατέληξε στην ομολογία του ο 26χρονος δράστης.
http://www.makeleio.gr/?p=111732

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου